Kiropraktiikka – ennaltaehkäisevää ja hoitavaa apua Sinulle

Millaisessa kunnossa oma terveytesi on?

Sairaudenhoito ja kipu

files/img/asiakkaita/asiakkaita_pieni_maanviljelija.jpg
”Voin jatkaa jälleen
työntekoa.”

Antti, 60, maanviljelijä

”Kärsin vasemmanpuoleisista rintakivuista ja rytmihäiriöistä jo kolmatta kuukautta. Lääkäri määräsi tutkimusten perusteella nitroja ja myöhemmin beta-salpaajia. Lääkitys ei poistanut oireitani ja hakeuduin kiropraktikon vastaanotolle. Kiropraktikko havaitsi jäykkyyttä alaniskassa ja lapojen välissä. Jo toisella hoitokerralla oireet olivat 90 %:sti lievemmät.”

files/img/asiakkaita/asiakkaita_pieni_perhe.jpg
”Nyt olemme yhdessä
hyvinvoiva perhe.”

Taina ja nyt jo 5-vuotias Samu

”Samu oli kuukauden ikäisenä itkuinen ja koko perhe nukkui huonosti. Ystäväni suositteli tuttua kiropraktikkoa, joka tutki Samun. Kiropraktikko paineli kevyesti sormenpäillään Samun yläniskaa. Jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen poika nukkui paremmin ja iltaitkuisuus helpotti. Muutama hoitokerta riitti ja puolen vuoden päästä seurantakäynnillä totesimme yhdessä pojan voivan mainiosti.”

Terveydenhoito ja ryhti

files/img/asiakkaita/asiakkaita_pieni_eija_38.jpg
”Hyvä ryhti huomataan.”

Eija, 38, sairaanhoitaja

Pitkään jatkunut alaselkäkipu heijastui vasempaan pakaraan ja sivureiteen. Vaiva ärtyi fyysisissä työtehtävissä kuten potilaita siirrettäessä. Kiropraktikko kertoi, että lantioni SI-nivel liikkunut vasemmalla niin hyvin kuin oikealla. Yksi vasemman lonkan koukistajalihaksista oli kireä. Viidennen hoitokerran jälkeen minulla ei ollut minkäänlaisia selkä-, pakara-, tai reisikipuja. Aloitin kävelyharrastuksen työn vastapainoksi. Parantunut ryhtini on huomattu töissä ja kotona.

files/img/asiakkaita/asiakkaita_pieni_pikaluistelu.jpg
”Liike on minun lääkkeeni.”

Mika, 41, valmentaja

Urheilijalle treenin, levon ja ravinnon tasapaino on tärkeää. Samoin tuki- ja liikuntaelimistön sekä hermoston toimivuus. Selkärangan nikamien siirtyminen pois normaalista asennostaan toistuvan rasituksen tai urheiluvamman seurauksena aiheuttaa liikkeen rajoittumista ja nikamien välisten hermojen puristumista. Itse olen saanut tällaisissa ongelmatapauksissa avun kiropraktiikasta.